El Volei Lloret segueix la lluita per l’ascens en guanyar el Cabrils (0-3)

Amb aquest triomf, l'equip es manté en segon de Tercera Divisió, per darrere del Vic.

Les noies, al partit d'aquesta jornada (Club Voleibol Lloret)

Nova victòria del Club Volei Lloret, que es va imposar a la pista del Cabrils, en l’onzena jornada de la Tercera Divisió. Va ser per un marcador de 0-3, per seguir endavant en la seva lluita per l’ascens de categoria.

El primer període va acabar amb el parcial més clar per a les lloretenques de tot el partit, amb un 19-25. El segon joc va ser molt més dur i igualat i va acabar amb un 28-30 favorable a les jugadores de Roberto Cepeda. El tercer set va acabar amb un 20-25, que va provocar el definitiu 0-3.

Amb aquest triomf, el Club Volei Lloret es manté en el segon lloc de la classificació, amb 27 punts, a 5 de distància del líder, el Vic.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.