23.3 C
Blanes

Els botiguers, molt contents amb la campanya ‘Compra a Lloret’

Escolta les opinions d'Esports Marquès, Aitor Perruquers i Calçats Patricia, que conclouen que la iniciativa "beneficia tot el poble",

Una botiga, adherida a la campanya 'Compra a Lloret'.
Una botiga, adherida a la campanya 'Compra a Lloret'.
Alfons Marquès, Aitor Robles, Felix Silva, Lara Torres

Ja ha acabat la campanya ‘Compra a Lloret’. Durant un mes i escaig, els usuaris han pogut fer una despesa de 100 euros en els comerços locals, pagant-ne només 60. Els altres 40, els subvencionava l’Ajuntament.

La principal novetat ha estat que ja no es feia servir una targeta física, sinó que les compres es feien a través del telèfon mòbil o bé donant el DNI als establiments. Una novetat que els comerciants valoren positivament, ja que en un inici creien que seria un sistema més complicat, però ha resultat ser “pràctic i còmode”.

Els participants han quedat molt contents de com ha anat la campanya. Alfons Marquès, de la botiga Esports Marquès, opina que “ha estat molt interessant i útil perquè dinamitza molt el comerç del poble i ens ajuda molt perquè les vendes es quedin aquí”.

Aitor Robles, de la perruqueria Aitor Perruquers, assenyala que “ens ha funcionat molt bé perquè molta gent ha tirat de la campanya per rebaixar els costos d’aquests tractaments, així que ha sigut molt profitós”.

Un altre botiguer que s’hi ha adherit i creu que és una molt bona iniciativa és Félix Silva, de Calçats Patricia. “És una valoració del tot positiva, perquè crec que beneficia tot el poble, tant els usuaris que s’hi han volgut sumar com a tots els comerciants indistintament d’on tinguem el local”, afegeix.

La campanya estava planificada per a 1.500 usuaris i se n’han aconseguit 1.489. La regidora de Comerç, Lara Torres, parla “d’èxit” i argumenta que “crec que la valoració és positiva, tot i els canvis que hem hagut de portar a terme en aquesta edició, que hem passat del format físic al digital”.

En aquesta edició, la despesa només s’ha pogut fer en comerços i no en restauració, com els anys anteriors, ja que es considera que és el sector que pateix més actualment.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.