Els esplais de Lloret organitzen una jornada per donar-se a conèixer

Serà aquest dissabte a la tarda a la plaça Pere Torrent, amb la participació de Capicua, Xoc, Dofins, Bimbirimboines i Shalom.

Activitat de l'esplai Xoc
Pepelu, Sergi Fernández, Clàudia Ferrández, Lucía Sánchez, Kahty Caballero, Macarena Gomez
Els esplais de Lloret organitzen una jornada per donar-se a conèixer
00:00

Els esplais de Lloret de Mar conviden totes les famílies de la vila a participar, aquest dissabte a la tarda, en l’Esplaia’t. Es tracta d’una jornada oberta a infants i joves, amb jocs tradicionals, tallers i inflables per a totes les edats.

L’objectiu és donar a conèixer l’activitat i l’oferta dels esplais de Lloret. Per això, hi haurà també estands informatius sobre les inscripcions de cadascun dels centres de lleure. Hi participaran els esplais Capicua, Xoc, Dofins, Bimbirimboines i Shalom.

Una activitat de fa pocs dies a l'aire lliure (Shalom)
Una activitat d’aquesta primavera amb l’esplai Shalom.

En Pepelu, de Xoc, considera que és «una idea genial perquè les entitats d’esplai són importants i veiem necessari impulsar un dia com aquest, per tal que els infants del poble ens coneguin”.

Sergi Fernández, de l’esplai Capicua, destaca la importància de «l’educació en el lleure que realitzen els esplais de Lloret”.

Una activitat de fa pocs dies (Esplai Capicua)
L’esplai Capicua fent activitats a la platja de Lloret

Clàudia Ferràndez, de Shalom, veu aquesta trobada «com una molt bona iniciativa per donar a conèixer els esplais a la gent del poble, seria interessant que les famílies vinguessin”.

Esplai Dofins de Lloret de Mar

Lucia Sánchez i Kahty Caballero, de Dofins, anuncien a la ràdio que “us esperem aquest dissabte perquè vingueu a conèixer els esplais de la nostra vila”. Mentre que des de l’esplai Bimbirimboines Macarena Gómez també se suma a la invitació.

La primera edició de l’Esplaia’t es farà aquest dissabte a la tarda, de quatre a vuit, a la Plaça Pere Torrent. Totes les activitats seran completament gratuïtes. A més, se seguiran totes les mesures de seguretat actuals.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.