Emotiu reconeixement a Miguel Molina, amb el triomf històric a Le Mans

La sala de plens de l'Ajuntament ha quedat petita aquest dimecres per rebre el pilot lloretenc.

Miguel Molina, acompanyat de la família, l'alcalde, regidors i veïns, a la sala de plens.
Miguel Molina
Emotiu reconeixement a Miguel Molina, amb el triomf històric a Le Mans
00:00

La sala d’actes de l’Ajuntament ha quedat petita aquest dimecres arran de l’emotiu reconeixement al pilot lloretenc Miguel Molina, guanyador de les 24h Le Mans amb Ferrari. Acompanyat de la seva família i amics, Molina assenyala que «són molts anys per aconseguir aquesta fita que és històrica». Admet que «passo molts dies fora de casa, hi ha molt de sacrifici, però estic orgullós de dur el nom de Lloret per tot el món».

L’alcalde i el regidor d’Esports han destacat la determinació, treball i passió de Molina, que li han permès aconseguir els seus somnis. Tot referent esportiu i com a persona, que se sent orgullós de ser de Lloret de Mar.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.