Els Superherois i la gran aventura. Aquest és el títol de l’espectacle familiar que es podrà veure aquest dissabte, a les sis de la tarda, al Teatre de Lloret, en el marc de la celebració de la Panic Race.
L’espectacle, a càrrec de la companyia Pop per Xics, proposa ajudar en Superpopi, un superheroi atípic i divertit, a descobrir tots els seus poders. Es tracta d’una activitat gratuïta que tindrà lloc a la plaça de Germinal Ros, davant del Teatre de Lloret, just abans de la Panic Race.
Agia Tost, responsable de comunicació de la companyia, explica que en Superpopi és un personatge molt especial, que no compleix amb els cànons habituals dels superherois que veiem a la televisió i que apareixerà quan menys ens ho esperem. És un espectacle pensat per a petits i grans, especialment per a infants d’entre tres i deu anys, tot i que els adults també en gaudiran.
«No és el que ens esperem, no ens trobarem un Superman, però la veritat és que per ser un superheroi potser no cal ser-ne un dels que ens trobem en moltes televisions».
Agia Tost
Els poders d’aquest personatge es descobriran a través de diferents cançons originals creades per Pop per Xics.
Es tracta d’un espectacle que fa anys que recorre el territori català i que, cada temporada, incorpora adaptacions i renovacions tant del contingut com de l’escenografia.
«Ho fem per poder-nos adaptar als canvis i sobretot per sorprendre a cada poble que anem i que no sigui sempre el mateix espectacle».
Agia Tost
La proposta combina música, coreografies i molta interactivitat amb el públic.
«Els nostres cantants baixaran des de l’escenari amb tot el públic i això farà que comencem de seguida a moure’ns i a interactuar».
Agia Tost
Finalment, Tost destaca que l’espectacle és una de les millors maneres de donar el tret de sortida a la Panic Race i espera que tothom s’hi acosti per gaudir-ne.
