Es recupera la Gimnastrada amb 90 participants

Serà aquest diumenge, al Pavelló del Molí, amb l'escola de Gimnàstica Rítmica Lloret.

La gimnastrada de l'any 2013.
Blanca Lloveras
Es recupera la Gimnastrada amb 90 participants
00:00

L’Escola Gimnàstica Rítmica Lloret recupera la seva Gimnastrada, aquest diumenge al matí, al Pavelló del Molí. La cita servirà per tancar la temporada i mostrar totes les habilitats que han après les alumnes de l’entitat al llarg del curs.

Hi participaran 90 gimnastes de totes les edats, des dels 3 anys fins als 19. Amb elles, hi haurà una desena de nenes ucraïneses desplaçades, que han estat acollides pel club aquests mesos. «Conscienciades» per aquesta situació, la temàtica de la Gimnastrada serà la pau al món, segons explica l’entrenadora de l’escola, Blanca Lloveras.

La Gimnastrada del 2013.

Després de dos anys sense poder-se celebrar, per la pandèmia, la Gimnastrada torna aquest diumenge, a partir de les 11h, al Pavelló del Molí.

Entre les diferents actuacions, també hi haurà la dels grups de competició i federats, que aquesta temporada han obtingut resultats molt positius en els tornejos en què han participat.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.