‘Estiu 1993’ es projectarà aquest dimecres a Sa Caleta

La pel·lícula de Carla Simón es podrà veure demà, a les 22 hores, amb entrada gratuïta i aforament limitat.

La Frida, a 'Estiu 1993'

Cristian Fernández
‘Estiu 1993’ es projectarà aquest dimecres a Sa Caleta

00:00



Nova projecció demà dimecres a la nit, amb la pel·lícula Estiu 1993, l’òpera prima de Carla Simón. La directora relata la seva pròpia història, quan als sis anys, després de perdre la mare i quedar-se òrfena, va anar a viure amb els tiets i la cosina.

Aquest és el punt de partida de la Frida, la protagonista d’Estiu 1993, que és rebuda amb els braços oberts per la seva nova família, però ella no acaba d’adaptar-se a la nova vida. El regidor de Cultura, Cristian Fernández, assegura que més d’un espectador necessitarà un mocador.

La pel·lícula es projectarà aquest dimecres a Sa Caleta i s’emmarca en el cicle de projeccions que organitza aquest estiu l’Ajuntament cada dimecres en diferents espais a l’aire lliure i que, segons el regidor, està tenint molt bona acollida.

Estiu 1993 es podrà veure demà dimecres, a les deu de la nit, a Sa Caleta. Cristian Fernández ha matisat que, tot i que l’entrada és gratuïta, es limita l’aforament i se segueixen totes les mesures de prevenció per evitar contagis de Covid-19, com la distància de seguretat, l’ús de la mascareta o el rentat de mans.

Pel que fa a les dues sessions suspeses fa unes setmanes, el regidor ha assegurat que es reprogramaran abans que comenci el curs escolar.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.