Fabienne Tremblé presenta a Lloret i Barcelona el seu primer llibre: ‘Personas verbales’

És un recull de contes que la veïna de Lloret ha escrit en els últims dos anys. La presentació a Lloret es fa avui, a les set de la tarda, a la sala d'actes de l'Ajuntament.

Fabienne Tremblé

Fabienne Tremblé
Fabienne Tremblé presenta a Lloret i Barcelona el seu primer llibre: ‘Personas verbales’

00:00



Personas verbales és el títol del recull de relats que presenta avui divendres a Lloret Fabienne Tremblé. Ella mateixa ha explicat que els contes tracten temes molt variats, entre els quals hi ha denúncia de problemes socials com el maltractament a la dona o l’abandonament als animals. El títol, Personas verbales, ve precisament per la varietat de temes que inclou l’obra.

D’origen francès, Tremblé fa temps que viu a Lloret i fa dos anys que va començar un curs d’escriptura a través d’internet. El resultat és el recull de contes que acaba de publicar i que presenta avui.

La presentació de Personas verbales es fa avui, a les set de la tarda, a la sala d’actes de l’Ajuntament. L’autora també serà demà a Barcelona per presentar l’obra a la llibreria Libri, al carrer Balmes, número 26, a les sis de la tarda. L’obra es pot comprar a través de la pàgina web de l’Associació Cultural d’Escriptors Novells o bé a la mateixa llibreria Libri.

 

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.