Força Lloret és un nou partit local creat per Lluïsa Baltrons, actual regidora de CiU a l’equip de govern liderat per Jaume Dulsat. Baltrons fa uns mesos que va decidir fer un pas endavant i crear la nova formació perquè en determinats moments no s’ha sentit escoltada. Tot i així, no ha volgut deixat el seu càrrec a l’Ajuntament, segons argumenta, per dos motius: perquè està d’acord amb pràcticament tot el programa de govern i per responsabilitat.

Amb 43 anys, i provinent del món universitari, Lluïsa Baltrons ha passat el seu primer mandat a l’Ajuntament com a regidora de Serveis Centrals. Quatre anys que assegura que li han permès aprendre moltes coses sobre el funcionament del Consistori.
De totes les candidatures que s’han presentat fins ara a Lloret, només n’hi ha dues encapçalades per dones: Força Lloret amb Lluïsa Baltrons i Podem amb Gabriela Attene. Per a Baltrons, avui en dia el fet que sigui una dona no té cap implicació, ja que creu que la ciutadania ja no distingeix entre gèneres a l’hora de votar, sinó que valora la confiança que li aporten les persones que es presenten.
Sobre la candidatura, assegura que les persones que l’acompanyen són molt diferents i representen tota la ciutadania del municipi. Plegats elaboren el programa electoral, que estarà centrat, especialment, en els projectes socials per als veïns que resideixen a la vila durant tot l’any.

L’alcaldable ha matisat que hi ha quatre grans projectes en l’apartat d’inversions i dos, en gestió. Pel que fa a les inversions, les propostes són la construcció d’una residència, un centre de dia i pisos tutelats per a gent gran; la creació de l’Ateneu de Joves, un centre municipal de joventut; un nou espai per als més petits, que s’anomenaria Parc Bosc del Mar; i la rehabilitació del Mercat Municipal. Pel que fa la gestió, proposa millorar la seguretat i impulsar un projecte integral per rehabilitar tot el municipi.
A través de les xarxes socials, la formació ha impulsat una campanya anomenada Lloret és, amb la qual pretén posar en valor la identitat lloretenca.