13.2 C
Lloret de Mar

ForçAME entrega 12.000 euros per investigar l’atròfia muscular espinal

A més, l'associació ha rebut 2.500 euros dels laboratoris Cinfa.

Els representants de l'associació lloretenca, a Sant Joan de Déu.
Els representants de l'associació lloretenca, a Sant Joan de Déu.

Darreres Notícies

L’Associació ForçAME de Lloret de Mar ha entregat els 12.000 euros recaptats al llarg del 2022 a l’hospital de Sant Joan de Déu, per al projecte d’investigació de l’Atròfia Muscular Espinal (AME). D’aquesta manera, l’entitat lloretenca continua col·laborant en la lluita contra una malaltia que afecta nadons i l’esperança de vida de la qual és molt limitada.

servicios profesionales jimenez

El president de ForçAME, Pipo Molina, assenyala que “estem molt contents” amb els 12.000 euros entregats, els quals “se sumen a les donacions fetes des de l’any 2015, que pugen a 140.000 euros”.

A més, per tercer any, l’Associació ForçAME ha estat una de les entitats seleccionades que rebran una aportació de 2.500 euros per part dels laboratoris Cinfa, dins de la iniciativa “La voz del paciente”. L’objectiu del projecte solidari és donar veu, suport econòmic i visibilitat a la tasca de les associacions benèfiques.

Segons Pipo Molina, s’hi van presentar 400 associacions d’arreu de l’Estat Espanyol i ForçAME va quedar dins de les 100 més votades, les quals han accedit a la subvenció. “Hem quedat en la posició 21, amb 2.250 vots”, explica Molina.

spot_img

El + Vist