Els gegants indians de Lloret participen aquest cap de setmana a l’Adifolk

Es tracta d'un aplec internacional amb 29 anys d'història, que enguany es durà a terme a Perpinyà amb l'objectiu de difondre la cultura popular catalana.

Albert Santiago
Els gegants indians de Lloret participen aquest cap de setmana a l’Adifolk

00:00



Més de noranta grups de tots els àmbits de la cultura popular catalana participen aquest cap de setmana a l’Aplec Internacional Adifolk, que se celebra a Perpinyà. Entre aquestes entitats hi ha la colla gegantera de Lloret, amb els tres gegants indians i una vintena de membres, tal com ha apuntat el cap de colla, Albert Santiago.

I és que la bellesa d’aquests gegants ha estat un dels motius pels quals s’ha escollit la colla de Lloret, a banda de la de Riudellots, per representar les comarques gironines.

Adifolk és un acte cultural que fa 29 anys que s’organitza arreu d’Europa amb l’objectiu de difondre la cultura popular catalana.

Aquest any s’espera més multitudinari que mai perquè, a banda de les entitats catalanes, s’han afegit a l’esdeveniment associacions de la Catalunya Nord.

MontPhoto impulsa una residència per a joves durant tota la setmana del festival

La iniciativa reunirà unes setze persones d'entre vint i trenta anys, a Lloret de Mar, amb l'objectiu de potenciar les seves carreres professionals fotografiques.

‘Cartografies del moviment invisible’, al Teatre de Lloret aquest diumenge

El coreògraf Guillem Mont de Palol oferirà el seu treball dins d'aquest projecte, fet amb la col·laboració de la lloretenca Sara Fofana.

Nova edició del Salat amb passejada fotogràfica pels entorns del jardí botànic Pinya de Rosa i Cala s’Agulla de Blanes

La cita serà diumenge 4 d'octubre i se centrarà en la transformació del litoral i els conflictes ambientals que l’acompanyen.

Els Matins de Vi tornen aquest dissabte als Jardins de Santa Clotilde

La proposta començarà a dos quarts de dotze del matí i s'allargarà durant la resta de dissabtes del mes d'octubre.