27.1 C
Blanes

La Generalitat anunciarà al desembre si Lloret recupera les urgències nocturnes tot l’any

El conseller de Salut ho va explicar ahir a la representació de Lloret que va reunir-se amb ell i els va avançar que el 14 d'octubre hi haurà una jornada amb diversos ajuntaments per tractar aquest tipus de necessitats.

CAP del carrer Girona
CAP del carrer Girona
Jaume Dulsat

Lloret de Mar haurà d’esperar al desembre per saber si pot recuperar les urgències nocturnes fora de la temporada alta. Així ho va traslladar ahir el conseller de Salut a la delegació de la vila que va reunir-se amb ell, encapçalada per l’alcalde, Jaume Dulsat. Un membre de cada grup municipal i un representant de les associacions de veïns van exposar-li a Antoni Comín per què Lloret necessita tenir el CAP obert durant tot l’any.

Tot i així, l’alcalde explica que la Generalitat encara no ha pres una decisió al respecte i, per tant, el 30 de setembre serà l’última nit que l’ambulatori del carrer Girona estarà obert. De cara al 14 d’octubre, el Govern català organitza una jornada amb representants de diversos ajuntaments que tenen peticions sobre la taula perquè cadascú argumenti les seves necessitats. Jaume Dulsat confia en què serà una jornada profitosa i Lloret podrà demostrar que el CAP ha d’obrir tot l’any a les nits.

La jornada servirà per complementar l’estudi que ha encarregat la Generalitat i que marcarà si realment és una necessitat per a Lloret que tingui les urgències nocturnes obertes els 365 dies.

De totes maneres, l’alcalde considera que la reunió d’ahir va ser interessant per al municipi i assegura que el conseller és conscient de la necessitat de la vila.

A la trobada d’ahir, els representants municipals van fer entrega al conseller de les més de 8.000 signatures recollides per reclamar la reobertura de les urgències nocturnes.

 

Contingut per a tu

Pau Martínez, millor treball de recerca de Catalunya de Farmàcia als premis UB-Santander

El treball estudia l'estalvi que hi pot haver en la dispensació de medicaments en dosis unitàries.

Crida perquè tothom doni sang aquest dijous i divendres a Lloret

Les pluges intenses de fa uns dies van obligar a suspendre campanyes arreu de Catalunya i per això es fa una crida especial que permeti compensar-ho.

Bakr El Asri campió de Catalunya dels 3.000 metres obstacles per 5a vegada

L'atleta s'ha proclamat campió de Catalunya sub20 aquest diumenge, a Sabadell.

L’assaig del Ball de Plaça amb la mainada es farà a la Plaça de la Vila, dissabte

El pati de l'Erol, on es feia fins ara, havia quedat petit i s'ha decidit fer-ho directament a la Plaça de la Vila.

‘La traviata’ es projectarà al Teatre de Lloret mentre es representa al Teatro Real

El teatre madrileny organitza aquest dissabte una projecció simultània de l'òpera de Verdi a municipis d'arreu de l'Estat, per celebrar el seu 10è aniversari.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 15 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 14 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 13 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Sardanes a Lloret, Blanes i Tossa – 13 Juliol 2025

Primer programa de l'edició d'estiu, amb en Jordi Rocas presentant una selecció de sardanes dedicades a l'estiu. En la segona hora, tenim la selecció de sardanes preparada per Josep Tibau, en exclusiva per a Lloret de Mar, Blanes i Tossa, tot gaudint de la música de cobla. Si teniu alguna consulta o petició podeu trucar directament al 649 90 41 55. Sardanes de la primera hora Cant d'estiu de Max Havart. Rosada d'estiu d'Antoni Català. Raig de sol d'un blau estiu de Jordi Paulí. Festa d'estiu...