Els equips sènior del Club Rem Hotelers han estat els guanyadors de la primera regata de la Lliga de Lloret

En Juvenils, la victòria se l’ha endut Santa Cristina, mentre que en infantils i cadets, els guanyadors han estat els vogadors de Pescadors.

Imatge aèria de la regata de rem d'aquest diumenge.

El Club Rem Hotelers ha estat el guanyador de les categories Sènior masculí i femení de la regata de Lloret, celebrada aquest diumenge a la vila. En Juvenils, la victòria se l’ha endut Santa Cristina, mentre que en infantils i cadets, els guanyadors han estat els vogadors de Pescadors.

La competició ha reunit els cinc clubs del municipi: Santa Cristina, Hotelers, Pescadors, Es Vano i Sant Romà. En total, hi han participat uns 150 vogadors de totes les edats. Tot plegat, ha servit per recuperar la tradicional lliga lloretenca, que s’havia fet anys enrere.

La regidora d’Esports, Ana García-Castany, es mostra molt satisfeta amb l’organització i destaca que el futur del rem a Lloret està assegurat.

Tomàs Rodríguez, president de Es Vano, club que competia per primera vegada en una regata, valora especialment el paper dels infantils, que van quedar només a dos segons del guanyador.

La lliga està formada per dues regates. La segona i última se celebrarà el pròxim mes de setembre.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.