25 C
Blanes

ICV – EUiA valora de manera positiva la feina feta durant el mandat

La coalició creu que ha fet molt bona feina per tenir només un regidor a l'Ajuntament i remarca que és el grup municipal que ha presentat més mocions al llarg dels quatre anys.

L'Espurna publica el balanç d'ICV - EUiA
L'Espurna publica el balanç d'ICV - EUiA
Javier Rodríguez Pacios

La coalició d’ICV – EUiA està satisfeta de la feina feta durant aquest mandat, malgrat tenir només un regidor a l’Ajuntament. Així ho valora en l’última publicació de l’Espurna, el butlletí de la formació. El portaveu, Javier Rodríguez Pacios, reconeix que no han pogut fer tot el que haurien volgut, però creu que han treballat molt per tenir només un regidor.

Pacios ha remarcat que la feina feta per ICV – EUiA es basa en les polítiques socials per ajudar les persones que tenen més dificultats, sobretot econòmiques. En aquest sentit, han potenciar les beques menjador i les ajudes per comprar llibres o per pagar els lloguers i hipoteques. A més a més, també han influït per impulsar obres que milloren el dia a dia de les persones, segons el regidor, com ara la millora de carrers en diferents barris. Pacios també remarca que són el grup municipal que ha presentat més mocions.

ICV – EUiA ha fet balanç del mandat quan falta un mes i mig per a les eleccions municipals.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.