L’alcalde Jaume Dulsat (CDC) ja és un dels 27 diputats de la Diputació de Girona

El nou president és Pere Vila, escollir ahir per la direcció de CDC després que des del territori no s'hagués arribat a cap acord.

Els diputats aplaudeixen Pere Vila en ser escollit president de la Diputació de Girona

Pere Vila és el nou president de la Diputació de Girona. El líder de CDC a la província i exalcalde de Llançà ha pres possessió del càrrec en el ple que s’ha celebrat aquest migdia. La direcció del partit va haver de prendre la decisió ahir perquè no hi havia acord a nivell territorial. El secretari general de CDC, Josep Rull, ha assegurat que ha costat decidir qui ocuparia el càrrec perquè hi ha candidats «molt valuosos» i no per pugnes internes dins el partit.

Entre els 27 diputats de la Diputació hi ha l’alcalde de Lloret, Jaume Dulsat.

El ple de constitució s’ha fet avui, a les dotze del migdia, al saló de sessions de la Diputació. La mesa d’edat l’han constituït el diputat de més edat, Fermí Santamaria, i el de menys edat, Jordi Camps.

En aquest organisme, CDC recupera la presidència després d’un mandat convuls i polèmic, que ha tingut dos presidents d’UDC.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.