Javier Altamirano, campió d’Espanya de Judo en veterans de menys de 100 quilos

El judoka del Club Esportiu Nova Unió ha fet un molt bon paper al campionat de Salamanca i ja es prepara per al Mundial, a finals d'octubre.

Javier Altamirano al pòdium (Club Esportiu Nova Unió)
Javier Altamirano
Javier Altamirano, campió d’Espanya de Judo en veterans de menys de 100 quilos
00:00

Javier Altamirano, del Club Esportiu Nova Unió, ha quedat campió d’Espanya de veterans. Ha estat aquest cap de setmana a Salamanca, en un campionat que ha aplegat uns 300 judokes de diferents categories.

El lloretenc ha aconseguit la fita en la categoria de veterans de menys de 100 quilos. Ell mateix explica que tots els combats li van sortir molt bé i està molt content del resultat.

“Tot va sortir perfecte, els combats molt bé, estic molt content i satisfet pels entrenaments que estic fent aquests dies”

Javier Altamirano
Javier Altamirano amb el trofeu de campió (Club Esportiu Nova Unió)
Javier Altamirano amb el trofeu de campió (Club Esportiu Nova Unió)

Altamirano ha estat campió de Catalunya diverses vegades; a més, el 2019 va ser subcampió d’Espanya i va disputar el Mundial a Marràqueix. Considera que la seva perseverança és la clau dels bons resultats.

“Sobretot la perseverança, entrenar amb tranquil·litat, insistir i saber que no sempre es guanya però que cal seguir endavant”

Javier Altamirano

Després del campionat d’Espanya, el judoka es prepara per al Mundial de veterans, que se celebrarà a Lisboa a finals d’octubre.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.