25 C
Blanes

Jordi Estivill presentarà el llibre ‘Europa a les fosques’ al Club Marina Casinet

L'acte serà avui divendres a les 20 hores a la seu de l'entitat.

Jordi Estivill
Jordi Estivill
Joan Domènech

Aquest vespre, a partir de les vuit, hi ha una nova xerrada del Club Marina Casinet. L’acte servirà per presentar el llibre Europa a les fosques.

L’autor és Jordi Estivill i Pascual, soci de l’entitat, que ha treballat deu anys en la creació de l’obra. No és la primera vegada que visitarà Lloret, ja que ha estiuejat anys enrere a la vila i, a més, és fill d’un dels dirigents fundadors del Club Marina Casinet. El president de l’entitat, Joan Domènech, explica que el llibre exposa aspectes de la política europea.

Segons Icaria Editorial, Jordi Estivill és sociòleg i economista. Professor de política social jubilat de la Universitat de Barcelona, va dirigir el Gabinet d’Estudis Socials, cooperativa especialitzada en la recerca, formació i avaluació sobre el treball, economia social i la pobresa. Ha treballat en diversos programes socials de la Unió Europea. Ha dirigit un programa internacional sobre l’exclusió social de l’Organització Internacional del Treball. Ha creat varies xarxes catalanes i europees d’economia social i solidària. Des de l’any 2000, fa classes a la Universitat de Lisboa i és actualment membre actiu de la Xarxa de l’Economia Solidària de Catalunya.

La sessió, amb Jordi Estivill, és avui divendres al vespre, a partir de les vuit, al Club Marina Casinet.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.