José Luis Blanco acaba setè en el Campionat de Catalunya Absolut d’atletisme

El blanenc Buba Sabaly, del Lloret - La Selva, ha acabat en el segon lloc de la mateixa prova.

José Luis Blanco amb Buba Sabaly

José Luis Blanco
José Luis Blanco acaba setè en el Campionat de Catalunya Absolut d’atletisme

00:00



José Luis Blanco ha acabat en el setè lloc de la prova dels 3.000 metres obstacles en el Campionat de Catalunya Absolut d’atletisme. La cita s’ha disputat aquest diumenge a Barcelona, a l’estadi Joan Serrahima. La competició, que ha celebrat la 99a edició, ha comptat també amb el segon lloc del corredor blanenc Buba Sabaly, que forma part del Club d’Atletisme Lloret La Selva.

En el cas de Blanco, no ha pogut pujar al podi tot i que ha estat capaç de millorar la seva marca i ha completat el recorregut en un temps de 9 minuts i 46 segons. L’atleta lloretenc es mostra satisfet amb la seva actuació i explica que «he millorar la marca i aquest any m’ho agafo com a preparatiu de l’any que ve, en què canvio de categoria».

José Luis Blanco, de La Sansi, al llarg de la seva carrera esportiva, ha protagonitzat actuacions destacades en el Campionat de Catalunya. Del 2006 al 2010 va aconseguir cincs victòries consecutives, mentre que l’any 2015 va pujar al tercer esglaó del podi. Recordem que ara feia quatre anys que el corredor lloretenc no participava en cap campionat en la modalitat dels 3.000 metres obstacles.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.