La Corporació de Salut del Maresme i la Selva (CSMS) se suma a la commemoració del Dia Mundial de l’Alzheimer, que tindrà lloc dilluns que ve, 21 de setembre. La seu de les activitats serà l’hospital comarcal Sant Jaume de Calella, que acollirà una taula on s’informarà sobre la malaltia i es vendran objectes realitzats pels pacients de l’hospital de dia psicogeriàtric, a benefici de l’hospital.
A més, de cara a aquest divendres, ha programat una tertúlia titulada Decisions a prendre al llarg de la malaltia, en què participaran una doctora, una advocada i un especialista en bioètica, tal com ha apuntat Laura Molina, treballadora social de l’hospital de dia psicogeriàtric, que forma part de l’hospital de Calella.
Laura Molina ha comentat que a la família li costa assumir que l’afectat d’Alzheimer perd la capacitat de decidir per si mateix i per això és molt important tenir el suport de professionals que guiïn el procés.
La tertúlia sobre l’Alzheimer es farà aquest divendres, a la una del migdia, a la sala d’actes de l’hospital de Calella.