Lloret de Mar s’ambientarà a l’Edat Mitjana aquest cap de setmana. La Fira Medieval arriba ja a la 21a edició com un dels actes més esperats i més multitudinaris de la Festa Major de Sant Romà.
Dissabte i diumenge, el passeig i els carrers del centre acolliran espectacles itineraris de circ, dansa, malabars i música, activitats infantils i demostracions d’oficis. Tot plegat, complementarà el tradicional mercat medieval, que superarà el centenar de parades d’artesania i gastronomia. El regidor de Promoció Econòmica, Jordi Orobitg, explica que és una xifra molt bona perquè és un mercat prou gros, però que «permet mantenir l’essència de la fira».
“No tindria gaire sentit una fira medieval ubicada en un espai amb edificis molt moderns i, a més, altres vegades vam intentar ocupar un àmbit més gran i es perdia part de la seva essència”
Jordi Orobitg

El regidor considera que va ser «un encert» impulsar la Fira Medieval a Lloret, fa més de vint anys, malgrat que el municipi no té un destacat llegat medieval, arquitectònicament parlant.
“Lloret no té el llegat medieval arquitectònic d’altres municipis, però es va promoure aquesta fira perquè s’entenia que podia funcionar i a la proves ens remetem: any rere any és un èxit”
Jordi Orobitg
La fira obrirà tant dissabte com diumenge, de deu del matí a deu de la nit, de manera ininterrompuda.
