La Nina desitja sort a la Carla Frigo i recorda la seva experiència a Eurovisió

L'Anna Maria Agustí va quedar 6a amb 'Nacida para amar' en l'edició del 1989 del festival.

La Nina, quan va cantar a Eurovisió al 1989.
Nina
La Nina desitja sort a la Carla Frigo i recorda la seva experiència a Eurovisió
00:00

Quan falta molt poc perquè la Carla Frigo participi al Benidorm Fest i opti a classificar-se per a la final que determinarà qui representa Espanya a Eurovisió, una altra lloretenca li desitja sort i recorda el seu pas pel festival.

La Nina, cantant i actriu, va ser la representant d’Espanya a Eurovisió l’any 1989 amb la cançó ‘Nacida para amar’, amb la qual va quedar en una meritòria 6a posició. Casualment, aquell any la competició es va celebrar també a Suïssa, com aquest 2025.

«Vaig conèixer la Celine Dion, amb qui vaig cantar en una jam session, un record inesborrable»

Nina

L’Anna Maria Agustí, coneguda com a Nina, destaca que «em va acompanyar una orquestra extraordinària, va ser el darrer any amb música en directe, després va ser enllaunada». Conclou però que «Eurovisió no és una fita que marqui la carrera de ningú, excepte casos com el d’ABBA».

Apadrinada per Xavier Cugat, la Nina ha tingut acumula una gran carrera al teatre musical, amb treballs amb Dagoll Dagom o Mamma Mia!, a més de sèries, actriu a TV3, i ha publicat discos i llibres. Ha estat la directora del reality ‘Operación Triunfo’, amb un èxit d’audiència sense precedents, i va ser jurat al 2023 al Benidorm Fest.

Més de 30 anys després de participar a Eurovisió i deixar el llistó ben alt, aquest 2025 una altra lloretenca podria repetir la fita. La Carla Frigo ha estat seleccionada al Benidorm Fest com una de les 16 participants del concurs amb la cançó ‘Bésame’. Per arribar a la final, ha de rebre els vots del públic i també del jurat professional, en la semifinal d’aquest dijous que s’emetrà per La 1 de TVE (22.45h). Per saber com pots votar la Carla, clica aquest enllaç.

La Nina afegeix que «desitjo que guanyi el Benidorm Fest i que vagi a Eurovisió, que aprofiti aquesta oportunitat, i que deixi molt bé Lloret de Mar, molta merda per a la Carla i que tingui una bona experiència!».

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.