La Picasso Run arriba a la tercera edició i serà ‘més divertida que mai’

Així ho assegura l'organitzador, l'atleta Àngel Mullera, que ha explicat que s'ha canviat el recorregut i que hi haurà més punts de llançament de colors que en les altres dues edicions. És aquest diumenge (12 hores).

Picasso Run del 2017

Àngel Mullera
La Picasso Run arriba a la tercera edició i serà ‘més divertida que mai’

00:00



La tercera edició de la Picasso Run de Lloret de Mar arriba aquest diumenge. L’organitzador és l’atleta lloretenc Àngel Mullera, que assegura que la cursa serà més divertida que mai perquè s’han instal·lat més punts per disparar colors. I és que la peculiaritat de la Picasso Run és que els participants queden plens de pols de colors.

A més, s’ha modificat el recorregut per facilitar la logística, de manera que la sortida i arribada serà a les pistes d’atletisme. En total, uns dos quilòmetres planers, que es podran fer tant corrent com caminant i, per tant, seran aptes per a tothom.

Les inscripcions es poden fer online a la pàgina web de la Picasso Run o bé de manera presencial al Puntet o al Museu del Mar. A més, s’instal·larà una carpa divendres i dissabte a la tarda, de cinc a nou, a la plaça Pere Torrent i també es faran inscripcions a les pistes d’atletisme, tant dissabte al matí com diumenge fins a mitja hora abans de començar la cursa. El preu del dorsal és de 6 euros, excepte els menors de tres anys que tenen la inscripció gratuïta. La intenció és rondar el miler de participants.

La tercera Picasso Run de Lloret donarà el tret de sortida a les dotze del migdia i, per ambientar la festa, hi haurà un dj que punxarà música i una actuació de tancament amb els ex-Teoria del Qua, que tocaran versions de rock català.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.