La piscina municipal ha superat els 2.800 abonats en aquest tram final d’any

Això representa un increment considerable respecte de les xifres de l'any passat per aquestes mateixes dates, en què l'equipament comptava amb una mica més de 2.300 socis.

La piscina municipal

Joan Bernat i Ricard Salinas
La piscina municipal ha superat els 2.800 abonats en aquest tram final d’any

00:00



La Piscina de Lloret ha aconseguit superar els 2.800 abonats en aquest tram final del 2018. Això representa un increment considerable respecte de les xifres de l’any passat per aquestes mateixes dates, en què l’equipament comptava amb una mica més de 2.300 socis.

D’aquesta manera, l’equipament ha aconseguit doblar el nombre d’abonats des que la gestió és municipal. Aquest era un dels objectius que es marcava l’actual equip de govern, quan l’any 2016 la Piscina va passar a ser explotada pel consistori. El regidor d’Esports, Joan Bernat, es mostra satisfet per aquestes xifres i considera que s’ha fet una bona tasca en la instal·lació.

A banda de l’increment en el nombre d’abonats, aquest 2018 ha estat un bon any per la Piscina, pel que fa als esdeveniments esportius que ha acollit. Alguns han estat molt destacats i han generat expectació com, per exemple, l’estada de la Selecció Olímpica de waterpolo de la Xina o bé la de Rússia. El director de l’equipament, Ricard Salinas, destaca que aquest ha estat l’any en què s’ha registrat més turisme esportiu.

La selecció xinesa de waterpolo

Recordem que la gestió de la Piscina és municipal des del gener del 2016, després que l’empresa concessionària anterior renunciés al contracte d’explotació de l’equipament.
L’actual director, Ricard Salinas, es troba en el càrrec des del març del 2016. La intenció, segons ell, és seguir creixent i ampliar el ventall d’activitats que es duen a terme a les instal·lacions.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.