26.1 C
Blanes

La platja de Fenals acollirà aquest diumenge el Dia del Mar, pensat per a famílies

A través d’activitats lúdiques, la jornada pretén explicar la importància que té mantenir el mar i litoral ben cuidats.

Detall del cartell que anuncia el Dia del Mar
Detall del cartell que anuncia el Dia del Mar
Jordi Orobitg

Aquest diumenge se celebra a la platja de Fenals el Dia del Mar. Una jornada que, a través d’activitats lúdiques, pretén explicar la importància que té per a la vida humana mantenir el mar i litoral nets i ben cuidats.

El programa, que comença a les 9 hores i s’allarga fins a les 13 hores, inclou la neteja del fons marí amb submarinistes i també la iniciació a les aigües obertes. El que es coneix com a via brava, en què es recorrerà nedant la distància que hi ha resseguint la costa des de la Roca d’en Maig fins a Fenals.

El Dia del Mar, que arriba a la 10a edició, es complementa amb una gimcana popular, el joc de l’oca, un tastet de Paddle Surf, tallers, jocs inflables, una xocolatada i un joc de rol per entendre l’experiència dels socorristes de la platja.

El regidor de Medi Ambient és Jordi Orobitg, que assenyala que aquest diumenge la jornada coincideix amb la clausura del Rally Costa Brava Històric.

Com hem dit, aquest dijous s’ha inaugurat el 13è ral·li per a vehicles històrics, tant cotxes com motos, fet que comporta la visita de públic d’arreu interessat en el motor. El regidor considera que l’esdeveniment és “una cita obligada que no només genera ingressos econòmics”.

La celebració d’aquesta prova esportiva comporta un seguit de modificacions en la mobilitat del municipi. Està prohibit aparcar el passeig marítim fins aquest diumenge en diferents franges horàries. L’altra restricció important és que s’anirà tallant el trànsit en diferents moments, per donar pas als vehicles participants del rally, que o bé surten o entren al parc tancat, en les diferents arribades i sortides a Lloret. Podeu consultar aquests horaris al web de Nova Ràdio Lloret.

Contingut per a tu

Jutgen un acusat que s’enfronta a més de 14 anys de presó per violar la parella en un hotel de Lloret de Mar

El processat ho nega i diu que ella va voler agredir-lo amb una ampolla perquè estava gelosa.

Un detingut de 19 anys a Lloret de Mar que fugia d’un control d’alcoholèmia i va acabar encastant el vehicle

Se li atribueixen diversos delictes contra la seguretat viària, com circular sense carnet de conduir.

Les pluges no afecten Lloret de Mar, però fan suspendre els actes de dissabte per precaució

La normalitat ha tornat aquest diumenge, en què s'han dut a terme les Skate Series, les festes de barri o la travessia Fusano.

Les novetats a les platges de Lloret de Mar, aquest estiu

S'hi suma una tercera torre per a socorristes, un mòdul nou a Sa Boadella i es renova el punt d'informació turística de Fenals.

Iván Jiménez i Volha Marmyl guanyen la Travessia Fusano, en una edició molt emotiva

Aquest diumenge s'ha recordat en Yasuji Fusano i al recentment desaparegut Cisco Marquès, pilars del Club Natació.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.