La primera Lliga de Pàdel que organitza la Piscina començarà dilluns 11 de gener

La competició es manté malgrat les restriccions per la Covid-19, ja que són pistes descobertes i sí que es permet l'esport a l'aire lliure.

Les pistes de pàdel (Piscina de Lloret)
Ricard Salinas
La primera Lliga de Pàdel que organitza la Piscina començarà dilluns 11 de gener
00:00

La Lliga de Pàdel que organitza la Piscina de Lloret a partir de la setmana que ve segueix en peu, malgrat les restriccions per la Covid-19.

Ho ha confirmat el director de la Piscina, Ricard Salinas, que argumenta que en ser unes pistes descobertes podran seguir en funcionament, ja que sí que es permet l’esport a l’aire lliure.

Així doncs, a partir de dilluns 11 de gener començarà una petita lliga amb dotze equips, que disputaran partits cada dilluns i divendres durant deu setmanes.

Aquesta serà la primera lliga que s’organitza a les instal·lacions de pàdel municipals, que s’ha impulsat arran de la demanda dels mateixos usuaris.

El nivell dels participants és mitjà i, si la lliga funciona bé, la intenció és organitzar-ne més en el futur.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.