La projecció de ‘Zombi Child’ amb el Cineclub Adler obrirà el Film Festival Lloret Negre

La projecció es fa avui dijous, a les 20.30 hores, al Teatre de Lloret.

Una escena de 'Zombi Child'
Joan Moret
La projecció de ‘Zombi Child’ amb el Cineclub Adler obrirà el Film Festival Lloret Negre
00:00

La pel·lícula Zombi Child, de Bertrand Bonello, es projectarà avui en una nova sessió del Cineclub Adler que servirà per donar el tret de sortida al Film Festival Lloret Negre.

El film va alternant dues històries de dos moments cronològics diferents: una, s’ambienta el 1962 a Haití, on un home torna d’entre els morts per ser enviat a l’infern dels camps de canya de sucre; l’altra, ens transporta 55 anys després al prestigiós internat de la Legió d’Honor de París, on una noia haitiana revela un antic secret familiar a les seves noves amigues, sense arribar-se a imaginar les conseqüències que tindrà aquella confessió.

El president del Cineclub Adler, Joan Moret, assegura que és una proposta molt interessant dins del gènere fantàstic.

“És un film interessantíssim, un film fantàstic, un film d’intriga, un film amb suspens, que a més té coses divertides”

Joan Moret

Com hem dit, la projecció d’avui donarà el tret de sortida al Film Festival Lloret Negre, que presenta una sèrie d’activitats fins a diumenge. Joan Moret afirma que, des del Cineclub, els agrada col·laborar amb altres entitats de la vila.

“Nosaltres sempre estem oberts a col·laborar amb tothom qui ens ho demani, som l’entitat cinematogràfica de la vila i, per tant, tothom que ens vulgui proposar col·laboracions, nosaltres encantats”

Joan Moret

Zombi Child, que és una sessió de la FilmoXarxa, es podrà veure avui dijous, a dos quarts de nou del vespre, al Teatre de Lloret.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.