L’Ajuntament col·locarà pilones automàtiques a les dues puntes del passeig

L'objectiu és poder tallar el trànsit de manera automàtica quan hi hagi algun esdeveniment especial.

El passeig marítim
Joan Escalona
L’Ajuntament col·locarà pilones automàtiques a les dues puntes del passeig
00:00

L’Ajuntament instal·larà pilones automàtiques a les dues puntes del passeig marítim. D’aquesta manera, es vol facilitar el fet de tallar el trànsit quan hi hagi algun esdeveniment especial.

El regidor de Mobilitat, Joan Escalona, explica que ara mateix quan es fa una cosa al passeig calen diferents professionals per fer-ho possible.

“La intenció d’aquestes pilones simplement és tenir un sistema de control per quan es fa qualsevol actuació dins del passeig poder obrir el passeig als veïns i veïnes d’una manera segura”

Joan Escalona

El regidor recorda que la pacificació del passeig és un dels principals objectius del govern socialista i per això no descarta aprofitar les futures pilones per marcar horaris de circulació de vehicles pel passeig.

“Un dels eixos principals del nostre programa era la pacificació del passeig i no descartem, en un futur, decidir tancar unes hores… tot està sobre la taula”

Joan Escalona

Tot i així, per ara l’objectiu és seguir fent els talls que ja es duen a terme actualment, però de manera automàtica. Per poder instal·lar les pilones, s’ha obert un procés de licitació i la voluntat és poder tenir-les de cara a la temporada d’estiu.

Lloret celebra la Setmana de la Mobilitat amb activitats i transport públic gratuït

La programació inclou una pedalada familiar, classes d’educació viària i el sorteig de dues bicicletes.

Adrià Lamelas: “Som l’única ciutat de més de 40.000 habitants sense autopista de tot Catalunya”

L'alcalde de Lloret celebra que la Generalitat hagi anunciat que licitarà l'estudi informatiu de la prolongació de la C-32, obra que considera "una necessitat imperiosa".

La primera hora de la zona verda passa a ser gratuïta per a tothom

Novetats a la zona verda d’aparcament de Lloret. La primera és que, a partir d’avui mateix, tots els no residents poden estacionar gratuïtament durant...

La Generalitat licita el projecte del BRCAT de Blanes a Lloret per 25 milions d’euros

El projecte forma part d'un paquet de vuit grans obres en infraestructures i carreteres que el govern ha licitat avui divendres per un valor total de 502 milions d'euros.