Les festes de Can Carbó i Mas Baell comencen avui i s’allarguen el cap de setmana

Les festes de Can Carbó i Mas Baell estan obertes a tothom i totes les activitats són gratuïtes.

Festes Can Carbó i Mas Baell

Fèlix Fuentes
Les festes de Can Carbó i Mas Baell comencen avui i s’allarguen el cap de setmana

00:00



Coincidint amb l’inici de la Festa Major de Santa Cristina, aquest cap de setmana els barris de Can Carbó i Mas Baell celebren la seva festa particular. Una celebració que, tal com ha comentat el president de l’associació de veïns, Fèlix Fuentes, començarà aquesta nit amb el pregó a càrrec de l’alcalde.

De cara a demà, s’han programat una botifarrada, una gimcana i espectacles musicals, entre altres. I diumenge torna a haver-hi un gruix d’activitats, com jocs infantils, els tradicionals playbacks i música.

Les festes de Can Carbó i Mas Baell estan obertes a tothom i totes les activitats són gratuïtes.

Rock per Xics actuarà aquest diumenge a Lloret en el marc de la Setmana de la Mobilitat

El concert serà a les cinc de la tarda al passeig marítim, que durant tota la jornada estarà tallat al trànsit.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.