Les fotos premiades i finalistes de Montphoto, a la Casa de la Cultura

El festival ha comptat aquest any amb 14.000 fotografies procedents de 68 països.

El cartell i part de les imatges de la mostra, a la Casa de la Cultura.
Paco Membrives
Les fotos premiades i finalistes de Montphoto, a la Casa de la Cultura
00:00

Durant tot aquest mes d’octubre es poden veure les millors fotografies de l’edició d’aquest 2020 del festival internacional MontPhoto, de fotografia de natura. L’exposició està allotjada a la Casa de la Cultura.

En concret, la mostra compta amb totes les obres guanyadores i finalistes del certamen. A més, també hi ha exposada la beca guanyadora d’aquesta edició, que suposa el projecte de fotografia de conservació més important que hi ha ara mateix a Europa. El director de MontPhoto, Paco Membrives, destaca que és important fer arribar les fotografies al públic lloretenc.

Fotografies de lexposicio de Montphoto
Fotografies de l’exposició de Montphoto a la Casa de la Cultura.

El festival ha comptat aquest 2020 amb 14.000 fotografies procedents de 68 països, en una edició que s’ha dut a terme per primera vegada de manera virtual, a causa de la pandèmia.

L’exposició de MontPhoto es pot visitar fins al 31 d’octubre a la Casa de la Cultura.

cartell de lexposicio de Montphoto 1
Cartell de l’exposició de Montphoto.

Rock per Xics actuarà aquest diumenge a Lloret en el marc de la Setmana de la Mobilitat

El concert serà a les cinc de la tarda al passeig marítim, que durant tota la jornada estarà tallat al trànsit.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.