23.3 C
Blanes

Les Kellys Unión Cataluña donen suport a Manuela Vargas amb una concentració

Manuela Vargas és una kelly de Jerez de la Frontera (Andalusia) que fa més de 80 dies que és a la porta de l’hotel on treballava per reclamar que li pagui el seu salari. La concentració és avui.

Manuela Vargas
Manuela Vargas
Lali Corralero i Loli Navas

Concentració de les Kellys –el col•lectiu que representa les cambreres de pisos, que netegen els hotels- avui dimarts a Lloret de Mar per donar suport a Manuela Vargas. Es tracta d’una kelly de Jerez de la Frontera, a Andalusia, que fa més de 80 dies que es troba a la porta de l’hotel pel qual treballava, reclamant que li pagui el seu salari.

La Manuela fa el seu horari, de vuit hores al dia, a la porta de l’establiment Tierras de Jerez. Allà, ha rebut el suport d’altres kellys, de veïns, de col•lectius com els jubilats i de partits polítics d’esquerres. Lali Corralero, presidenta de Kellys Unión Catalunya, assenyala que -per desgràcia- la situació de la Manuela és força comú dins el col•lectiu de les cambreres de pisos dels hotels.

El col•lectiu de Lloret ja havia donat suport a Manuela Vargas a través de xarxes socials. I avui ha muntat aquesta concentració, amb la presència de cambreres de pisos dels hotels de la vila, tal com ha explicat Loli Navas, vicepresidenta de l’associació.

La concentració de suport a Manuela Vargas per part de les Kellys de Lloret és aquest matí, de 10 a 12, a la plaça Pere Torrent, a la mateixa hora en què es farà a Jerez de la Frontera i en altres indrets.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.