L’escola Àngels Alemany farà una cursa amb els 600 alumnes, aquest divendres

És el tercer curs que el col·legi organitza la carrera per fomentar la pràctica de l'esoport entre els alumnes.

Els alumnes de l'Àngels Alemany, a final del curs passat

Carme Nicolàs
L’escola Àngels Alemany farà una cursa amb els 600 alumnes, aquest divendres

00:00



L’escola Àngels Alemany organitza una cursa amb tots els seus alumnes, demà divendres. En total són unes 600 persones, des de P3 fins a sisè de Primària.

La directora de l’escola, Carme Nicolàs, ha explicat que el recorregut varia segons l’edat, des de 60 metres per als més petits fins a 800 els alumnes més grans. A més de les categories masculina i femenina, n’hi haurà una per a nens amb discapacitat.

La cursa es farà demà a partir de les nou del matí a les pistes d’atletisme. Els guanyadors tindran premi i es comptarà amb la presència de l’atleta d’elit Àngel Mullera.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.