L’escola Pompeu Fabra organitza un mercat de Nadal en benefici de La Marató de TV3

Es podrà visitar aquest divendres, a les 16:30h, al pati cobert del centre.

Sílvia Gonzàlez i Anna Fàbregas
L’escola Pompeu Fabra organitza un mercat de Nadal en benefici de La Marató de TV3

00:00



L’escola Pompeu Fabra recaptarà diners aquest divendres per La Marató de TV3, que enguany es dedica a les malalties minoritàries. Juntament amb l’associació de famílies d’alumnes, han organitzat un marcat de Nadal, en què es vendran joguines i contes de segona mà en bon estat i manualitats fetes pels alumnes.

És la segona edició d’aquesta iniciativa, que l’any passat va rebre molt bones valoracions, amb uns 700 euros recollits. Silvia González, presidenta de l’associació de famílies d’alumnes, explica que «l’any passat ho vam fer només de joguines i va sortir molt bé i aquest any les famílies aportaran contes i els alumnes faran manualitats». Al llarg d’aquests dies, els alumnes de l’escola han treballat diferents aspectes relacionats amb La Marató, com els valors de la solidaritat, la inclusió i el respecte.

Visita de l’Alba Saskia Rivas a l’escola Pompeu Fabra (Font: Facebook Pompeu Fabra)

A més, els estudiants de sisè de primària han rebut la visita de l’Alba Saskia Rivas, que és una de les protagonistes de La Marató de TV3 d’enguany. Recordem que la lloretenca d’adopció pateix una malaltia minoritària i ha explicat la seva experiència als alumnes. La directora del centre, Anna Fàbregas, valora la trobada de manera positiva. Explica que «l’Alba va connectar molt bé amb ells, els hi va explicar les seves vivències i van rebre informació i empatia per entendre aquestes situacions».

El mercat de Nadal de l’escola Pompeu Fabra es podrà visitar aquest divendres, a les 16:30h. Estarà ubicat al pati cobert del centre.

Cristina Marquès: «Per mi és molt important treballar a l’Oficina de Turisme i donar visibilitat a la diversitat funcional»

La lloretenca fa 16 anys que treballa a l'Oficina de Turisme i els seus companys destaquen que és una sort tenir-la a l'equip.

Lloret tindrà una nova llar d’infants municipal, que s’ubicarà a Fenals

Serà la tercera llar d’infants municipal de Lloret i la previsió és que els treballs comencin en breu.

Inscripcions obertes per a les propostes del Banc del Temps

A més, l'entitat està oberta a idees de possibles tallers que vulguin oferir els usuaris.

‘El problema final’, rodada a Lloret amb José Coronado, s’estrena aquest divendres a Netflix

Els Jardins de Santa Clotilde, la casa dels marquesos i la platja de Sa Boadella són alguns dels escenaris destacats.