23.8 C
Blanes

L’exposició ‘Imatges que inspiren’ es pot visitar durant aquesta setmana a la Casa de la Cultura

Està formada per obres d’art creades pels alumnes de cinquè de primària de totes les escoles de Lloret arran de les fotografies de Montphoto.

Un racó de l'exposició
Un racó de l'exposició
Jordi Gaitán
Cartell de l’exposició

Imatges que inspiren. Aquest és el títol de l’exposició que es pot visitar durant aquesta setmana a la Casa de la Cultura, formada per obres d’art dels alumnes de cinquè de primària de totes les escoles de Lloret.

El projecte neix de la mà de l’associació Montphoto, Xatrac i la secció d’Educació de l’Ajuntament. La idea és que els alumnes, de manera individual o per grups, escullin una imatge del concurs de fotografia de natura Montphoto i mostrin què els inspira. Ho ha explica Jordi Gaitán, de Xatrac, ja que la funció d’aquesta entitat en el projecte és fer l’acompanyament pedagògic.

Com a novetat, aquest any cada matí l’exposició comptarà amb la presència d’un fotògraf vinculat a Montphoto per acompanyar els alumnes quan visitin la mostra.

Per manca d’espai, l’exposició només estarà muntada aquesta setmana, fins dissabte. Es pot visitar a la sala d’exposicions de la Casa de la Cultura.

Una de les obres exposades

Contingut per a tu

Jutgen un acusat que s’enfronta a més de 14 anys de presó per violar la parella en un hotel de Lloret de Mar

El processat ho nega i diu que ella va voler agredir-lo amb una ampolla perquè estava gelosa.

Un detingut de 19 anys a Lloret de Mar que fugia d’un control d’alcoholèmia i va acabar encastant el vehicle

Se li atribueixen diversos delictes contra la seguretat viària, com circular sense carnet de conduir.

Les pluges no afecten Lloret de Mar, però fan suspendre els actes de dissabte per precaució

La normalitat ha tornat aquest diumenge, en què s'han dut a terme les Skate Series, les festes de barri o la travessia Fusano.

Les novetats a les platges de Lloret de Mar, aquest estiu

S'hi suma una tercera torre per a socorristes, un mòdul nou a Sa Boadella i es renova el punt d'informació turística de Fenals.

Iván Jiménez i Volha Marmyl guanyen la Travessia Fusano, en una edició molt emotiva

Aquest diumenge s'ha recordat en Yasuji Fusano i al recentment desaparegut Cisco Marquès, pilars del Club Natació.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.