Lloret acollirà la primera competició internacional a Catalunya de crossfit

La presentació del torneig que es farà a Lloret del 8 al 10 de setembre es farà aquest dissabte, a les deu del matí al Queen Vic.

Cartell de l'esdeveniment

Sergio Altés
Lloret acollirà la primera competició internacional a Catalunya de crossfit

00:00



Lloret acollirà la primera competició internacional a Catalunya de crossfit, una modalitat esportiva que està en auge. L’esdeveniment es farà al setembre, però es presenta aquest dissabte al Queen Vic.

Un dels organitzadors és l’entrenador Sergio Artés, membre de The Fénix Games, una agrupació d’atletes de Barcelona, que s’han unit precisament per organitzar les competicions més exigents d’Europa i, a la vegada, convidar a tothom a sumar-se a aquesta disciplina.

Segons Sergio Artés, un dels atractius del crossfit és que s’adapta a totes les edats i condicions físiques. Es tracta d’un mètode d’entrenament funcional que es nodreix de diferents disciplines esportives per aconseguir un estat de forma òptim fugint de l’especialització i, sobretot, de la rutina.

La presentació del torneig que es farà a Lloret del 8 al 10 de setembre es farà aquest dissabte, a les deu del matí al Queen Vic. L’aforament és limitat.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.