Aquest dijous, 23 de juliol, Lloret de Mar celebrarà el Sant Jordi d’estiu, amb la participació de les dues llibreries i les vuit floristeries del municipi, que obriran els seus locals de nou del matí a nou de la nit de manera ininterrompuda.
La intenció és que la ciutadania compri una rosa o un llibre per compensar la jornada del 23 d’abril, en què la pandèmia va obligar a suspendre la celebració de Sant Jordi. Com que les elevades temperatures impedien muntar les parades amb roses al passeig, han decidit crear un nou format.
La regidora de Comerç, Lara Torres, explica que l’Ajuntament ha elaborat un díptic per marcar els deu establiments que participen en la celebració.
La regidora reconeix que serà un Sant Jordi diferent, però espera que sigui tot un èxit i la ciutadania aposti per donar suport a les llibreries i floristeries del municipi. I és que l’Ajuntament fa temps que impulsa campanyes per fomentar el comerç local, molt perjudicat per la crisi del coronavirus.
Després de rebre les instruccions de la Cambra del Llibre, l’Ajuntament va organitzar reunions amb els llibreters i floristes de la vila, per posar en marxa el Sant Jordi d’estiu que, com hem dit, se celebra aquest dijous, 23 de juliol. El que s’ha suspès és el taller infantil que s’havia programat per dijous a la tarda.
L’Ajuntament convida tothom a consultar les novetats editorials d’aquest any a través de la Biblioteca Municipal.