Lloret obre les portes de sis equipaments amb motiu de les jornades europees de patrimoni

La novetat d’aquesta edició és l’activitat titulada “La maledicció dels Déus”, que es farà aquest diumenge, a les 11.00 h, al Turó Rodó.

Anna Fuentes
Lloret obre les portes de sis equipaments amb motiu de les jornades europees de patrimoni

00:00



Aquest cap de setmana es duen a terme les jornades europees de patrimoni. Com cada any, Lloret s’hi suma obrint les portes i fent visites guiades gratuïtes a sis punts d’interès de la destinació.

Els horaris de les visites són els següents: a les 10.00 h, a Can Saragossa, a les 11.30 h al Museu del Mar, al Turó Rodó a partir de les 13.00 h, als jardins de Santa Clotilde a les 16.00 h i al cementiri modernista, a les 18.00 h. Mentre que a Can Font la visita guiada començarà a les 20.00 h.

La directora de Patrimoni Cultural, Anna Fuentes, explica que és una iniciativa a la qual Lloret de Mar ha donat suport «des del primer dia, creiem que el patrimoni sempre ha d’estar en valor».

La novetat d’aquesta edició és l’activitat titulada “La maledicció dels Déus”, que es farà aquest diumenge, a les 11.00 h, al Turó Rodó. Es tracta d’un joc de pistes pels més petits de la casa.

Pel que fa a la resta de visites, Anna Fuentes destaca «els Jardins de Santa Clotilde és l’equipament més visitat per excel·lència i, a més, també és un tema de capacitat, allà pots tenir molts visitats i, per exemple, a Can Font ho tenim molt reduït». Des de la unitat de Patrimoni Cultural, per contra, consideren que Can Saragossa és l’espai que necessita més promoció per captar un major nombre de visitants.

Les places, per a participar en les diferents visites guiades que s’han programat, són limitades. Es recomana reservar entrada al Museu del Mar, al telèfon 972 36 44 54. O bé al web patrimoni.lloret.cat. Les jornades europees de patrimoni comencen divendres, s’allarguen dissabte i acaben diumenge, és a dir, del 12 al 14 d’octubre.

Josep Vidal suma un nou trofeu al seu palmarès

L'il·lusionista lloretenc ha estat guardonat amb el segon premi del concurs de Màgia de Prop, SAM Appleton, a Wisconsin.

MontPhoto impulsa una residència per a joves durant tota la setmana del festival

La iniciativa reunirà unes setze persones d'entre vint i trenta anys, a Lloret de Mar, amb l'objectiu de potenciar les seves carreres professionals fotografiques.

‘Cartografies del moviment invisible’, al Teatre de Lloret aquest diumenge

El coreògraf Guillem Mont de Palol oferirà el seu treball dins d'aquest projecte, fet amb la col·laboració de la lloretenca Sara Fofana.

Nova edició del Salat amb passejada fotogràfica pels entorns del jardí botànic Pinya de Rosa i Cala s’Agulla de Blanes

La cita serà diumenge 4 d'octubre i se centrarà en la transformació del litoral i els conflictes ambientals que l’acompanyen.