Lloret obté una subvenció de 4.800 euros per comprar tauletes digitals als alumnes

L'equipament anirà destinat als instituts Rocagrossa i Coll i Rodès, com a centres de "màxima complexitat".

Els usos de les taules digitals (Ajuntament de Lloret).
Albert Ferràndez
Lloret obté una subvenció de 4.800 euros per comprar tauletes digitals als alumnes
00:00

L’Ajuntament de Lloret comprarà una vintena de tauletes digitals que aniran destinades als instituts Coll i Rodés i Rocagrossa, «com a centres de màxima complexitat». Serà a través d’una subvenció de la Diputació de Girona, que ha atorgat al consistori una dotació econòmica de 4.800 euros.

El regidor d’Educació, Albert Ferrández, explica que la finalitat és «que ningú es quedi penjat i que la bretxa digital no impedeixi als alumnes tenir les mateixes oportunitats».

Una vegada es rebin aquestes tauletes digitals, s’entregaran als alumnes que no tinguin un dispositiu electrònic d’aquest tipus. D’aquesta manera, es vol facilitar la formació en línia d’aquests estudiants, per tal que puguin seguir les classes de manera telemàtica en cas de confinament o qualsevol altra situació que els obligui a fer formació des de casa.

La selectivitat extraordinària del mes de setembre arriba al seu final i passarà a fer-se al juliol

Quique Molina, director de l'Institut Roca Grossa, valora positivament el canvi i afirma que l'alumnat sortirà beneficiat.

L’Ajuntament inverteix 350.000 euros en millores als centres educatius de Lloret de Mar

Les actuacions s’han fet durant l’estiu i inclouen nous espais de joc, treballs de pintura, reparacions i renovació de mobiliari i equipaments.

Les famílies de l’Institut Sant Quirze denuncien la incertesa pel nou batxillerat

L’AFA reclama més informació sobre les aules mentre el regidor d’Educació assegura que el consistori fa mesos que pressiona el Departament.

La Plataforma per una Educació Digna a Lloret denuncia la retallada de l’Aula d’Acollida Intensiva per al curs vinent

PEDAL considera que és una "eina clau" per a la immersió lingüística, però que no ha funcionat bé per culpa de la “pèssima planificació” per part del Departament d’Educació.