Lloret se suma per primera vegada al Dia Mundial del Guia de Turisme. La jornada la promou l’associació de guies de Catalunya per reivindicar la feina professional i de qualitat que fa el sector i lluitar contra l’instrusisme.
Tot i que la diada és el 21 de febrer, dimarts vinent, a Lloret s’avança a aquest diumenge perquè és festiu i així el pot gaudir més públic. El regidor de Cultura, Albert Robert, explica que s’han volgut sumar a la commemoració donada la importància que té el turisme per a la vila.
Per commemorar l’efemèride, aquest diumenge, tres guies oferiran visites guiades gratuïtes a Can Font i un recorregut pel nucli antic. Tot plegat començarà a les onze del matí i, en el cas de la casa-museu de Can Font, la visita ja és plena. Una de les guies és Ana Peña.
Els interessats en apuntar-s’hi, es recomana que reservin plaça al telèfon 972 36 44 54 o al Museu del Mar.