3.8 C
Blanes
Retrat d'Edgar Allan Poe.

‘Mascarada’ per invocar un conte d’Allan Poe, amb el cineclub Adler

És la misteriosa activitat que proposa l'entitat aquest dissabte (20.30h) a l'altell de Can Gallissà, amb motiu de Tots Sants.

Retrat d'Edgar Allan Poe.

Darreres Notícies

El cineclub Adler ha preparat una vetllada molt especial aquest dissabte. Sense explicar massa cosa per mantenir el misteri, l’entitat ha muntat “una mascarada” que fomenta la lectura i en concret la prosa macabra d’Edgar Allan Poe, considerat el pare dels contes de terror psicològic.

Un dels participants és l’actor Joan Pau Romaní, que explica que “l’activitat, que complementa el passi del proper dimarts, té com a punt de partida les màscares i s’invocarà un conte d’Edgar Allan Poe, hi haurà misteri i agradarà molt”. L’any passat, la mascarada es va dedicar a Nosferatu i enguany, en aquests dies previs a Tots Sants, és el torn del mestre del terror gòtic Edgar Allan Poe.

L’activitat, amb entrada gratuïta, és aquest dissabte a les 20.30h a l’altell de Can Gallissà. La mascarada precedirà el passi de ‘Extraordinary Tales’, film d’animació que reviu, mitjançant diversos estils pictòrics, cinc contes macabres d’Edgar Allan Poe: La caiguda de la Casa d’Usher, amb la presència de Christopher Lee; El cor delator, amb Bela Lugosi; La veritat sobre el cas de M. Valdemar, amb Julian Sands; El pou i el pèndol, amb Guillermo del Toro; i La màscara de la mort vermella, amb Roger Corman.

La projecció tindrà lloc el proper dimarts, 31 d’octubre, la nit de Halloween i Tots Sants, al Teatre.

Més notícies

spot_img

Darreres Notícies

El + Vist