Mascareta obligatòria per a les activitats físiques a la piscina, però no a la zona d’aigües

Davant de l’obligatorietat de portar posada la mascareta mentre es fa exercici, des de la piscina es fan dues recomanacions: fer l’activitat a fora o bé baixar la intensitat.

Usuaris, a la piscina.
Ricard Salinas
Mascareta obligatòria per a les activitats físiques a la piscina, però no a la zona d’aigües
00:00

Mascareta obligatòria per a les activitats físiques que es fan al gimnàs i als altres espais de la piscina municipal de Lloret, però no a la zona d’aigües. Aquesta és la novetat que incorporen les restriccions que han entrat en vigor aquest dilluns, juntament amb la resta de mesures per minimitzar el risc de contagi, les quals es mantenen fins a l’11 de gener.

Davant de l’obligatorietat de portar posada la mascareta mentre es fa exercici, el director de la piscina, Ricard Salinas, fa dues recomanacions: fer l’activitat a fora o bé baixar la intensitat.

Pel que fa la resta de mesures, es mantenen iguals. És a dir, aforament reduït al 30% als espais tancats i a la meitat, a fora. La piscina obre cada dia, excepte els festius, com 25 i 26 de desembre, o bé l’1 de gener. I en vigílies assenyalades, com la nit de Nadal o l’últim dia de l’any, tanca a les 5 de la tarda.

En l’última setmana, la piscina ha demostrat el seu tarannà solidari, participant a la Marató de TV3 amb una masterclass i recollint material esportiu per a la campanya de l’institut Rocagrossa.

https://twitter.com/PiscinaLloret/status/1341013051055607808?s=20

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.