Maxim Tolmachev (CN Lloret), queda segon a la Travessia Fusano (en els 500m)

Els guanyadors han estat Nil Ibáñez i Estel Galo (1.500 metres) i Alejandro Jimenez i Maroa Garcia (500m).

El podi de la distància dels 500 metres (CN Lloret).
Olga Valls
Maxim Tolmachev (CN Lloret), queda segon a la Travessia Fusano (en els 500m)
00:00

Nil Ibáñez, de l’Atlètic Barceloneta, i Estel Galo, del Club Natació Barcelona, han estat els guanyadors de la 37a edició de la Travessia Yasuji Fusano, organitzada aquest diumenge pel Club Natació Lloret. Han estat els més ràpids de la distància de 1.500 metres, en una cita que ha comptat amb un total de 287 participants.

Pel que fa a la categoria dels 500 metres, el guanyador masculí ha estat Alejandro Jiménez, del Club Natació Aquamàsters, seguit de Maxim Tolmachev, del Club Natació Lloret. Pel que fa a la categoria femenina, la guanyadora de la distància curta ha estat Maroa Garcia, del Club Natació Barcelona.

podi 1500
El podi dels 1.500 metres

La presidenta del club, Olga Valls, en fa una valoració positiva -«tot i alguna medusa», i destaca que «hi va haver molts participants de l’entitat en la distància curta». Afegeix que la majoria dels nedadors eren de Lloret i de Catalunya, amb algun participant estranger.

Olga Valls explica que detecten cada cop més afició en aquestes travessies al mar. Hi ajuda el recorregut -d’anada i tornada a Cala Trons- que agrada molt. Agraeix l’ajuda dels caiacs de Lloret i de Protecció Civil, que acompanyen els nedadors en tot moment.

travessia 2023
Travessia 2023

Com a anècdota, la presidenta del CN Lloret explica, emocionada, que els va acompanyar el caiac de Yasuji Fusano, que dona nom a la travessia des que va morir fa tres anys per la Covid.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.