Més de 200 persones han gaudit de la 21a edició del Cap de Setmana Ibèric a Lloret de Mar. Com en edicions anteriors, el municipi s’ha sumat a la iniciativa amb els tres jaciments que hi ha a la vila: Montbarbat, PuigdeCastellet i Turó Rodó.
El regidor de Patrimoni Cultural, Xavi Flores, reconeix que l’afluència de públic no ha estat tan elevada com esperaven per culpa del mal temps.
“Malauradament i per causes meteorològiques no ha vingut tothom que esperàvem, però més de 200 persones s’han acostat a algun dels equipaments, cosa que ens fa estar molt satisfets”
Xavi Flores
El regidor remarca que és molt important sumar-se a campanyes com el Cap de Setmana Ibèric.
“Hem de seguir apostant per aquest tipus d’activitats que el que fa és que ens fem visibles i ens doni presència”
Xavi Flores
Es tracta de l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers més important, una festa que retorna a la vida els vestigis de fa més de 2.000 anys amb un gran ventall de propostes que giren al voltant de la cultura ibèrica.