Més Progrés reivindica la figura de la infermera escolar

La candidatura argumenta que ha de treballar directament als instituts i escoles, i no dependre de Salut.

Els membres de Més Progrés, avui a davant d'una escola de Lloret.
Elisabet Ferré
Més Progrés reivindica la figura de la infermera escolar
00:00

La infermera escolar és la figura de referència en salut a les escoles dels Estats Units o Suècia. Aquí també existeix però treballa des del Centre d’Assistència Primària (CAP). Més Progrés reclama que faci la seva feina directament als centres educatius per poder diagnosticar malalties o trastorns el més aviat possible.

«Que aquesta figura estigui present a les escoles i instituts, però que depengui de l’ Ajuntament no de salut»

Elisabet Ferré

Elisabet Ferré, la número 9 de Més Progrés i infermera escolar de tres districtes de Barcelona, argumenta que d’aquesta manera la infermera pot detectar de primera mà necessitats dels alumnes, amb diabetis, TEA, TDH o capacitats diverses, entre d’altres. A més de dur a terme tasques preventives en casos d’assetjament escolar.

La gestió de la futura residència de gent gran divideix els grups municipals

L'oposició es mostra crítica en el fet que s'hagi trigat tant temps a escollir l'empresa que gestionarà el servei.

El ple extraordinari, marcat per la protesta dels treballadors de l’Ajuntament, aprova la moció de l’oposició

La proposta inclou la reprovació de l'alcalde Lamelas com a "màxim responsable d'aquesta deriva".

Lloret de Mar amplia les ajudes a la rehabilitació de façanes i resol el nou reglament de platges

El ple municipal nomena Mònica Llinàs i Mas com a nova jutgessa de pau substituta.

El ple demanat per l’oposició es convoca aquest divendres mentre els sindicats anuncien una protesta

Junts, ERC i Tots per Lloret denuncien una situació “límit” dins el consistori i acusen el govern d’Adrià Lamelas de manca de diàleg i voluntat negociadora.