Miguel Molina corre al Japó, en la recta final del Campionat del Món de Resistència

El pilot lloretenc i el seu equip participen a les 6 Hores de Fuji sense opcions a lluitar pel títol, però amb el Campionat de Constructors encara viu.

Miguel Molina afronta la recta final del Campionat del Món de Resistència. Només queden tres curses per acabar i, aquest cap de setmana, el pilot lloretenc de Ferrari disputarà les 6 Hores de Fuji, al Japó.

Molina, amb els seus companys d’equip Antonio Fuoco i Nicklas Nielsen, ja no tenen opcions de lluitar pel títol. Ara mateix, ocupen la setena plaça, amb 54 punts, mentre que els líders, els pilots de BMW, René Rast i Robin Frinjs, són primers, amb 75 punts, els mateixos que tenen els pilots de Toyota: Kamui Kobayashi, Mike Conway i Nyck De Vries.

Tot i això, sí que voldran fer un bon paper per sumar punts per Ferrari, que encara està viu en el Campionat de Constructors. Ara mateix, la marca italiana ocupa el tercer lloc de la classificació, amb 114 punts. Lidera Toyota amb 140 i el segon lloc és per BMW, amb 131.

Després d’aquesta cursa, ja només en quedaran dues: la penúltima serà al Circuit Barcelona-Catalunya, a Montmeló, mentre que l’última es disputarà a Itàlia.

Nico Pacha: «M’agrada la connexió amb el meu cavall i també no pensar en res»

Per a Nico Pacha, que aquest cap de setmana participa al Campionat de Catalunya, les competicions són un moment d'evasió.

L’Ajuntament convida tothom a la rebuda que farà a Daniela Guillén aquest dimecres a la tarda

La flamant campiona del món de motocròs serà rebuda a la sala d'actes, a les 19 hores.

La piscina de Lloret es manté tancada a l’espera d’un informe sobre possibles danys estructurals

El regidor d’Esports, Frederic Guich, explica que l’equipament es va tancar diumenge per seguretat i preveu disposar de l’anàlisi tècnic en un màxim de dues setmanes. Les quotes no es cobraran mentre la piscina es mantingui tancada.

Derrota del Lloret contra el Barça (1-6) a la segona jornada de la Lliga Catalana

El partit es va ajornar per les pluges del cap de setmana i es va disputar ahir a la nit.