No s’admet a tràmit el recurs presentat en unes oposicions en la policia local de Lloret

El jutjat de Girona no ha enviat l’assumpte a la Fiscalia en entendre que no s’havia comès cap delicte penal.

La comissaria de la Policia Local de Lloret de Mar.

El Jutjat Contenciós Administratiu núm. 3 de Girona no ha admès a tràmit el recurs presentat per un opositor en unes proves selectives per ocupar una plaça de sergent a la Policia Local de Lloret. A més, i per extensió, el Jutjat de Girona tampoc no ha enviat l’assumpte a la Fiscalia en entendre que ni els membres del tribunal qualificador ni el cap de la Policia Local de Lloret de Mar havien comès cap tipus de delicte penal.

Els fets es remunten al mes de maig, quan va sortir publicada una notícia en diferents mitjans de comunicació que va generar malestar al cos de la policia local. La notícia es feia ressò que els jutjats investigaven unes oposicions per ocupar una plaça de sergent, arran de la denúncia d’un opositor que considerava que s’havien vulnerat els seus drets fonamentals a la igualtat i la no discriminació, i amb la qual cosa s’havia impedit injustament el seu accés a la funció pública.

Els mitjans de comunicació que van publicar la notícia també es feien ressò que el recurrent havia demanat que el Jutjat de Girona enviés el cas a la Fiscalia perquè investigués si realment s’havia manipulat el concurs i que exigís, en aquest cas, responsabilitats penals per delictes de prevaricació i falsedat documental als responsables d’aquesta presumpta manipulació.

Llavors, la comissaria i l’ajuntament lloretenc van decidir defensar-se d’aquesta acusació al Jutjat de Girona, als efectes de recuperar l’honorabilitat dels membres del tribunal qualificador i del cap de la Policia Local. Des del consistori es remarca que “l’Ajuntament ha optat per mantenir el silenci i treballar des de la via legal per mostrar la professionalitat i honorabilitat del comitè qualificador i els seus integrants, com finalment s’ha dictaminat” el passat 29 de novembre.

Una persona encaputxada atraca amb una arma de foc la gasolinera Repsol del Rieral

Els Mossos d'Esquadra tenen una investigació oberta per identificar l'assaltant, que va marxar del lloc a peu.

Dues mascotes moren en l’incendi a un habitatge de Lloret de Mar

Un testimoni va alertar als Bombers de la sortida de fum negre d'un balcó

L’home de Lloret trobat en un contenidor va ser assassinat a trets

Era Mohamad Jawara i el seu cos va ser localitzat el passat 31 de juliol en una zona de contenidors, a la urbanització Lloret Blau.

Mor una turista menor d’edat en precipitar-se des d’un hotel de Lloret

Els Mossos d’Esquadra han avançat que no hi ha indicis de criminalitat ni es tracta d’un cas de l’anomenat balconing i  han obert una investigació per esclarir els fets.