Nova cançó de la lloretenca Cristina La Mar

'Qué vino antes' és una bonica declaració sobre "les mil maneres que té l'amor de funcionar".

Cristina La Mar, al videoclip de 'Qué vino antes'.
Cristina Pérez
Nova cançó de la lloretenca Cristina La Mar
00:00

Cristina Pérez, amb el sobrenom artístic de Cristina La Mar, acaba de publicar ‘Qué vino antes’, la segona cançó del seu nou disc, gravat a Colòmbia, on ara viu la lloretenca.

Aquesta cançó és una declaració d’amor, de voler estimar a algú molt fort, i es pregunta com funciona aquest sentiment. La Cristina afegeix que la lletra parla de “si primer es besa o primer s’estima, si primer es té algú i després es troba a faltar, les mil maneres que té l’amor de funcionar».

«Quan vaig escriure aquesta cançó, imaginava que era una caixeta de música, un sentiment molt fràgil i delicat que guardes com un tresor”, explica des de Bogotà.

La nova cançó ‘Qué vino antes’, de Cristina La Mar, està disponible a totes les plataformes i forma part del seu nou disc, que sortirà aquesta primavera a la llum.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.