La situació d’excepcionalitat que tots vivim arran de la crisi per coronavirus també afecta, com no pot ser d’una altra manera, aquesta emissora i la seva programació habitual.
A causa dels serveis mínims decretats i per les restriccions de mobilitat a fi d’evitar la propagació dels virus, Nova Ràdio Lloret se centra en els serveis informatius i en garantir la funció de servei públic com a emissora municipal d’àmbit local. Ho ha explicat el regidor de Mitjans de Comunicació, Xavi Flores.
Per tant, a partir d’aquest dilluns es manté l’informatiu de referència Bon Dia Bona Hora, que s’emet en directe, cada dia, de dilluns a divendres, a partir de les 8 del matí. Així mateix, tindreu la informació en els butlletins de cada hora en punt. Les notícies també les podeu consultar a través de la pàgina web de la ràdio així com en les nostres xarxes socials: Facebook, Twitter i Instagram.
Queden suprimits, fins a nou avís, la resta de programes, de periodicitat setmanal i que compten amb col·laboradors o convidats.
Si necessiteu posar-vos en contacte amb Nova Ràdio Lloret, teniu els canals habituals a la vostra disposició: correu electrònic ([email protected], [email protected], [email protected]), el nostre telèfon d’emergències (649 90 41 55) o bé a través d’un missatge a les nostres xarxes socials.