Les obres per millorar la cruïlla entre les avingudes Vila de Blanes i de Vidreres, a punt

La previsió és que comencin a principis de febrer i estiguin acabades abans de l'estiu. El PSC celebra la notícia.

Ara la vorera és perillosa per als vianants

Antonio Lorente
Les obres per millorar la cruïlla entre les avingudes Vila de Blanes i de Vidreres, a punt

00:00



Les obres per millorar la cruïlla entre l’avinguda Vila de Blanes i la de Vidreres començaran a principis de febrer. Antonio Lorente, del PSC, que reivindica aquesta actuació des del mandat passat, celebra la notícia, perquè recorda que aquest tram és un punt negre dins del municipi.

Les obres consistiran en l’enderroc de dos locals per poder fer una vorera més ample que permetrà als ciutadans passar per la zona amb més seguretat.

Lorente ha recordat que ja el mandat anterior el PSC va condicionar els pressupostos a fer realitat aquesta actuació. El cost del projecte és de 500.000 euros i la intenció és que les obres estiguin acabades abans de l’estiu.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.