Oncolliga rep 8.130 euros dels mocadors solidaris de Festa Major de Santa Cristina

La campanya, la impulsa cada estiu l'associació de comerciants amb la col·laboració de l'Ajuntament.

Sílvia Serrano, Cristina Aymerich i Francesc Alsina
Oncolliga rep 8.130 euros dels mocadors solidaris de Festa Major de Santa Cristina
00:00

Oncolliga ha rebut 8.130 euros de l’associació de comerciants, gràcies a la venda de mocadors solidaris per la Festa Major de Santa Cristina. Les valoracions són molt positives, ja que s’han venut més mocadors que mai i, a més, el preu s’havia doblat, d’un a dos euros.

Des d’Oncolliga a Lloret, Sílvia Serrano es mostra molt agraïda per la col·laboració ciutadana i perquè els comerciants hagin pensat en aquesta entitat.

«No ens pensàvem recollir tants diners, costant un euro més que la resta d’anys ens pensàvem que la gent no en compraria tants, però la gent de Lloret ha col·laborat igual i estem molt agraïdes»

Sílvia Serrano

Els diners recaptats s’entregaran a la Fundació Oncolliga perquè es destinin a ajudar malalts de càncer i les seves famílies.

“Els diners es destinaran al servei que sigui necessari, tant pot ser al banc de perruques, al psicooncòleg, al físio… La qüestió és poder ajudar els malalts de càncer i les seves famílies”

Sílvia Serrano

La campanya solidària de l’associació de comerciants compta cada any amb el suport de l’Ajuntament. Tant la regidora de Comerç, Cristina Aymerich, com el gerent de l’associació, Francesc Alsina, valoren molt positivament la xifra assolida.

“Molt contents, aquest any hem doblat la quantitat i estem agraïts per tota la gent de Lloret que ha participat en aquest import, que cadascú ha posat el seu granet de sorra”

Cristina Aymerich

“S’ha d’agrair per un costat els comerciants que hi han col·laborat, que això fa molt, i per l’altra la quantitat de gent de Lloret que hi col·labora, que amb poquet han fet una barbaritat”

Francesc Alsina

Recordem que aquest estiu els mocadors eren de color taronja.

Tancats temporalment els Jardins de Santa Clotilde per motius de seguretat

L’Ajuntament ha pres aquesta mesura per les condicions en què es troba l’equipament després dels aiguats dels últims dies i el conseqüent risc de caiguda d’arbres.

La piscina de Lloret es manté tancada a l’espera d’un informe sobre possibles danys estructurals

El regidor d’Esports, Frederic Guich, explica que l’equipament es va tancar diumenge per seguretat i preveu disposar de l’anàlisi tècnic en un màxim de dues setmanes. Les quotes no es cobraran mentre la piscina es mantingui tancada.

Obertes les inscripcions per al 3r concurs d’aparadors de Halloween

Els aparadors hauran d'estar decorats del 27 d'octubre al 2 de novembre i, a banda de valorar el jurat, es farà una votació popular.

El fang i l’aigua van afectar molt els negocis del carrer Riu de la Plata

Recollim el testimoni dels germans Dolça i Josep Carreras, que han patit desperfectes als seus respectius locals.