Aquest dimecres es projectarà la pel·lícula Padre no hay más que uno a la plaça de les Regions. Recordem que el film s’havia de veure fa un parell de setmanes, però la projecció es va haver de posposar pel mal temps.
Ho ha explicat el regidor de Cultura, Cristian Fernández, que afegeix que, amb aquesta projecció, es tanca la tercera edició de Cinema a la Fresca.
“És una pel·lícula familiar, que donarà el punt i final de la tercera edició de Cinema a la Fresca als barris de Lloret”
Cristian Fernández
Es tracta d’un film dirigit i protagonitzat per Santiago Segura, que encarna en Javier, un pare de família que s’ha d’enfrontar a la realitat quan la seva dona decideix marxar de viatge i deixar-lo sol amb els seus cinc fills, de qui mai no ha tingut cura. L’experiència canviarà la vida de tots per sempre.
La comèdia, del 2019, és una nova versió de la comèdia argentina Mamá se fue de viaje, dirigida per Ariel Winograd. La versió de Santiago Segura ha tingut molt èxit i aquest 2022 ha estrenat la tercera seqüela, en què arriba la sogra.
La projecció es farà demà dimecres, a partir de les deu de la nit, a la plaça de les Regions del Molí.
